blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

perjantai 26. huhtikuuta 2013

Tunikaa pukkas

Viimeks kun käytiin JättiRätissä, tarttu mukaa i-hana kangas. Ihastuin siihen heti kun näin ja aattelin, että tästä tarttee tehä itelle jotain.
 
Olen alkuvuodesta ostanu Suuri Käsityölehden kun sai kaks yhden hinnalla. Toisesta jo sillon kun olin ostanu, kattelin yhtä tunikan mallia. Ja pienten muutosten myötä, tässä.
 
 
Kaava on siis Suuri Käsityölehdestä nro 10/12, helppo kaava. Raglanhihainen tunika. Ohjeessa on nyöri ja nyörikuja edessä. Mä siirsin nyörin, ilman kujaa, taakse.
Sopii mulle paremmin niin. Hihansuissa on kuminauha ohjeessa, mä laitoin Framilon-nauhaa.
 
 
Ja mitä muuta vois sanoo ku että mii laik veri mats :) Kaavaa käytetään toistekin ja kangasta käyn hakemassa lisää. Tyttökin sanoi, että tuli nätti :)

2 kommenttia: