blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

sunnuntai 19. helmikuuta 2023

Arkistojen kätköistä

Selasin kuvia. Ihavvaa muutamat kuvat..
Ja sieltä löyty mun ihan eka tekemä ristipistotyö. Vuos oli jotain 1990-luvun puolta välii..
Sain tän mallin ja kankaan ja langat tähän.


Tästä mun ristipistoinnostus sitten sai alkunsa :)

Ja nyt kun ollaan äidin asuntoa tyhjennetty.
Sieltä on löytynyt muutama helmi.

Tän mun äiti on tehnyt ite joskus 1960-luvulla.
Ja nyt mun tytär otti tän käyttöönsä :)


Löyty myös jotain mun ihan ite tekemää.
Jotain..... öööö....  "kaks vuotta" sitten oli vanhojen tanssit. 
Sillon vielä oli pukeutumistyyli sellanen oikeesti vanha.
Ite ideoin millasen haluan ja äiti autto mua tän kuosittelun kanssa.
Ja siskokin tanssi omat tanssinsa tän kanssa muutama vuos mun jälkeen.


Jostain syystä ei oo sovituskuvaa...
Kutistunut kaapissa ;)
Tähän kuuluu vielä musta satiinivyö joka solmitaan rusetille taakse sekä pieni punainen satiinipussukka tärkeitä asioita varten :)

Ja vuos tanssien jälkeen oli penkkarit.
Oli meijän koulussa joku yhteinen teemakin pukeutumisen suhteen. Mutta me mun kavereitten kanssa keksittiin oma ajatus...
Pierrot.


Tässä tyttären päällä.
"Omi" siis tämänkin ;)
Käytti Halloween-bileissään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti