blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

sunnuntai 19. helmikuuta 2023

Äitienpäivälahja

Viime vuoden äitienpäivänä sain aivan ihanan lahjan.
Ja miten ihmeessä tytär muistikin...
Että olen joskus maininnut, että ois kiva päästä käymään Karnaluksissa.

Eli tytär anto lahjaks matkan Karnaluksiin.
Hän makso matkan ja syömiset. Ite joudun toki maksamaan mitä sieltä ostin :D

Oli se kyllä sellanen elämys...
Taidetaan joskus toistekin mennä siellä käymään.

Kauppalista mulla oli mukana (kuten olen somesta saanut vinkkiä). Mutta kyllä sieltä jotain heräteostoksiakin tarttui mukaan...

Syyskuussa oli reissun hetki.

Ohessa muutama tunnelma kuva Karnaluksista :D







Tämä korillinen lähti mukaan...
Siinä siis molempien ostoksia...


Ja tässä mun ostokset.
Kassalla kyllä oli sellanen olo, että HUPS! Ei mun näin paljon pitänyt ostaa.
Mutta eiköhän kaikki löydä paikkansa :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti