blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

lauantai 11. joulukuuta 2021

Inspiraatioiltapäivän tuloksia

Hyvä ystävä, pari tuntia aikaa ja kangaslaatikot.
Mitä siitä muuta voi tulla kun "muutama" ompeluidea.
Ystävä kun katsoo uusin silmin kankaita ja saa ideoita mitä itse en ole saanut.
Ja nyt kun oli lomaviikko niin oli aikaa ommella.
Varsinkin kun alkuviikosta oli kelit mitä oli. Eli KYLMÄÄÄÄÄ!

En muista kuinka kauan olen hillonnut näitä kankaita.
Enkä edes muista mitä näistä on alunperin pitäny tulla...
Tai mistä oon kankaat ostanut. Todennäkösesti joko JättiRätistä tai Eurokankaasta...





Nyt tuli parit hupparit.

Samalla kaavalla.
Kaava Suuri Käsityö 8/2020 ja malli nro 14. Alkuperäisessä mallissa ei ole vetoketjua ja etukappalekin oli oisko ollu kolmesta eri osasta.
Mä tein vetoketjullisen hupparin.
Ja kiitos Facebookin Ompeluelämää -ryhmän sain vetoketjun ommeltuu ilman että kupruilee <3
On enemmän mun näkönen ja tulee paremmin käyttöön.

Toiseen laitoin toisesta collegesta (tai mitä lie joustavaa kangasta) vähän tehostetta.
Huppuun vuoren.
Hihojen suihin ja helmaan kaitaleet.
Vetoketjukin mätsää väreihin :)
Oon tyytyväinen kumpaankin luomukseen :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti