blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

maanantai 1. tammikuuta 2024

Hupsista, melkeen unohtuneet

 Nää on valmistunut jo kesällä.
Ja melkeen unohtanut postata, mutta onneks vaan melkeen.


Jo pari mekkoa tällä kaavalla oon tehnyt.

Jotenkin toi istuvuus on vaan ollu... hmm... ei ihan mun kropalle sopiva.
Sain ajatuksen, että kokeilen miltä näyttää ilman takakappaleen poimutusta.
Tein taakse muotolaskokset.


En yhtään muista mistä oon kankaan ostanut. Eurokangas, ehkä.


Oli vaan niin makeen näkönen, että en voinu jättää ostamatta. 
Eli farkkupohjainen pääkallo-kangas.

Tämäkin on ns. tuttu ja turvallinen kaava jonka pohjalta oon tehnyt jo parikin toppia.


Mutta tää kangas onkin "mielenkiintonen".

Kävin keväällä UFFilla kun siellä oli kevään alennukset.
Yks hame osu silmään.
Kiva kangas.
Liian pieni hameeks mulle.
Mutta jotain muuta kivaa siitä sais :)
Hame pesuun ja purkuun.

Pikkasen piti pähkäillä, että miten saan topin kaavat mahtumaan kankaalle. Muutamaan kohtaan piti ommella ns. ylimääräinen sauma.
Topin helma on hameen helma. Eli sitä ei tarvinnu ommella.

Ja hei, huomaatteks, vähän on blingblingiä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti