blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

sunnuntai 7. kesäkuuta 2020

Jämäkangas

Ihavvaa ajankulukseni siivoilin kangasvarastojani.
Ja löyty kangas josta oon tehny takin.
Oli sen verran vielä jäljellä että jotain sais tehtyy.

Ja se jotain on laukku. Eihän mulla niitä vielä olekaan tarpeeks... ;)
Satulalaukun kaavalla.

Ja itseasiassa myös vuorikangas on omista varastoista.
Taskun vetoketju omista varastoista.
D-lenkit hihnaa varten on omista varastoista.


Magneetit on omista varastoista.
Eli kaikki mitä tarvin, löyty kotoota :)



Nyt tein sisätaskun.
Ja ihan vetoketjulla.
Aattelin kokeilla ja ihan ite ideoin...
Ekaks oli kaks suorakaiteen muotosta kangaspalaa. Joista oli siis alunperin tulossa kaks taskuu.
Ompelin kangaspalat yhteen leveemmästä reunasta niin että yhdistävä "tekijä" on vetoketju.


Sitten ompelin taskun yläreunastaan laukun vuorikankaaseen.
Sen jälkeen ompelin sivun ja pohjan.





Ois ne tietty siistimminkin tehdä, mutta tää nyt oli tällanen "prototyyppi" ja laukku jää mun omaan käyttöön. Ja mua se ei haittaa :)


Pikkasen tuli tuo läpän magneetti vinoon. Eli ei ihan keskelle. Mutta edelleen, ei haittaa.
Ompelin vielä vahviketikkauksen magneetin ympärille.


Sivuihin tuli nyt tällä kertaa onnistuneesti lyötyy nepparit.
Oon ihan tyytyväinen. Ja laukku pääsee heti käyttöön :)




Ja sitten kohti uusia ompeluksia. Yks pusero on jo tuolla leikattuna ja yks jos toinenkin kangas odottaa leikkausta :)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti