blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

lauantai 5. syyskuuta 2015

Sais vaan jottai aikaseks

Ihan hirrrrveesti oon taas käyny JättiRätissä ja Lankamaailmassa. Vaikka noita tuhottavia tarvikkeita on kotonakin. 

Mutta kun ei oo tällasii. Mm. ne The täydelliset olkkarin verhot. Niistä ei nyt oo kuvia, mutta kunhan saan ommeltuu niin SITTE :)
Meillä on tällä hetkellä olkkarissa sellaset verhot, että ne päästää auringon valoo läpi. Ei se muuten mitään haittaa, mutta kun kattoo telkkarii :( Ostin nyt toisenlaiset. Ja kun JättiRätissä on -20% alennus. Ikeasta ostin uudet valoverhot kun meitin pupu on ollut sitä mieltä, että verhot kuuluu hänen ruokavalioon...
Nyt tulee vähän lyhyemmät, jotta pupu ei pääse niihin käsiksi. 

Sitten olen ostanut suihkuverhon. Eurokankaan palalaarista. On sen mittanen, että siitä saa ainakin melkeen kaks. Että sitten kun toinen menee pilalle (hajoo tms.) niin on samanlainen sitten varalle :)

Lankamaailmassa ja Piikko-Pirtassa piti käydä kun oli aikaa bussien välissä. Eihän mulla mitään lankoja ookaan tuolla lipastossa. Täytyy varmaan.
Tällaset kuitenkin löysin. 


Ja sitten "tärkein" kysymys: onko mulla näille suunnitelmia. Juu, on mulla. Kunstgarneisa sukkia lapsille, Katian Iriksistä bolero / hihatin itelle. Siberiasta ei ole mitään suunnitelmia ja se olikin sellanen yllätyslanka: Piikko-Pirtasta sain kaupan päälle :) Eiköhän siitäkin jotain keksitä :)

Ja seuraava postaus on toivottavasti valmiista tekeleistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti