blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

sunnuntai 2. elokuuta 2015

Kutistava vaatekaappi

Mulla on kummallinen vaatekaappi. Siellä kutistuu vaatteet. 
Farkkujen osalta se ei haittaa. Ne kun voi näppärästi kierrättää. 
Nää on tosin kaverilta saatu.
Oon aikasemminkin tehny samalla tyylillä.


Vuorikankaan oon osanut SPR:n Kontista. Ovat verhot ja YHTÄÄN ei oo mitään hajuu, että mitä varten ne oon aikanaan ostanu, en ainakaan ikkunaan laitettavaksi. 


Ensimmäisessä versiossa takkusin ton napin kohdan ompelun kanssa. Nyt se suju paremmin: Alotin ompelun siitä kohtaa missä vyötärö ei oo päällekäin. Lopetin ompelun niin että nappi on auki eli jälleen yksinkertainen vyötärö. Ja kun on valmista niin nappi ja vetskari kiinni :)


Edit: Nyt muistu mieleen verhojen tarkotus. Joku kiva kesämekko, mulle. 
Ehkä sitte ens kesäks. Jotain kivaa kirjasta Aikuisten mekkotehdas :)

1 kommentti:

  1. Ompa hieno! :D
    Sinulle on tunnustus blogissani: http://naana13.blogspot.fi/2015/08/tunnustus.html :)

    VastaaPoista