blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Joulua odotellessa

Eipä juuri ole täällä uutta esiteltävää. Niin, paitsi tota Cherubsia päivittelen "aina sillon tällön". Varsinkin nyt kun toi deadline painaa päälle. Pikkusen alkaa tuntuu sille, että ei valmistu jouluks. Tietty sitä vois tehdä niin että antaa pelkät kehykset (ne on jo valmiina) ja laittaa sitten, että työ tulee jälkitoimituksena :) Onneks mulla on nyt kaks päivää vapaata että saa pistellä menemään oikeen urakalla. Vaikka kyllähän sitä muutakin hommaa olis...
 
Olen tässä viikon verran myös makustellu yhtä uutista jonka sain viime perjantaina. Tai no, uutinen ja uutinen... Diagnoosihan se, mulle. II tyypin diabetes. Ihan niin kun mulla ei elämässä muuten ois kaiken näköstä... Parin viikon päästä uudestaan lääkärin pakeille ja sitten puhutaan the taudista. Eihän toi kyllä niin paha oo mitä vois ajatella. Onhan sitä pahempaakin olemassa. Ja tiedän, että pikku "säädöllä" saa hoitotasapainon kondikseen. Mutta kyllähän se tuntuu... Täytyy kyllä sanoo, että ei toi iha puun takaa tullu. Itellä on sellanen olo tässä jo jonkin aikaa ollu että sokerit on koholla. Mutta tietty kun sitten "rätkästään" se diagnoosi...
 
On mulla tässä kaverin kanssa suunnitelmia, joulun jälkeisiä. Ehkäpä suunnitelmien tiimoilta aloitan uuden bloginkin, tai sitten en. Riippuu siitä miten aika riittää..
 
Mutta kohta täytyy painuu unten maille, että huomenna jaksaa pistellä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti