blogikisu

blogikisu
Tervetuloa käsitöiden, tuunailun, leivonnan ja yleisen höpötyksen pariin. Toivottavasti viihdyt :)

lauantai 26. joulukuuta 2015

Pohdintoja

Mulla on ropleemi.
Meillä juhlitaan ens kesänä rippijuhlia. 
Keittiön pöytä tuottaa propleemia.
Mähän tuunasin sen, jos muistatte. 
Nyt en osaa päättää, että a) peitänkö pöydän perinteisellä valkoisella liinalla (tiiän että mun äiti tykkäis siitä) vai b) kudonko pitsiliinan jolla peitäin ja sieltä alta näkyis toi upee pinta vai c) enkö laita mitään liinaa. 
No ehkä toi C-vaihtoehto on kokonaan pois suljettu.

Kävin taas pitkästä aikaa Ravelryssä. Löysin sieltä yhden tooooooodella upeen liinamallin. Sormet oikeen syhyy päästä tekeen sitä. 
Mutta jos mulla ei oo paikkaa mihin mä sen laittaisin niin kannattaakohan sitä tehdä...
Tai sit mä teen sen kuitenkin :)

Muutenkin tuntuu, että tää joululoma on saanut mun sormet syhyymään tekemisen iloa, taas pitkästä aikaa. 
Sain siskolta kassillisen kankaita ja muutaman kerän lankaa. Ja ystävältä sain sellasen ison Clas Olsonin kassillisen vanhoja verhoja ja pussilakanoita yms. En oo ees penkonu, että mitä kaikkee tossa viimeks mainitussa on :)
Ajatuksia kankaille jo on :)
Ehkäpä se tekeminen alkaa taas maistumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti